Τα πάντα για την αγαπημένη μας ομάδα...
ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ!

Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2016

Κίνδυνος τιμωρίας του Sarri μετά το φραστικό επεισόδιο με τον Mancini

Η Napoli γνώρισε την πρώτη της φετινή ήττα στον San Paolo και πλέον θα δώσει όλο το βάρος στο πρωτάθλημα. Παρόλα αυτά το περιστατικό που συνέβη μεταξύ των δύο προπονητών κατά την επίτευξη του δευτέρου γκολ της Inter έκλεψε την παράσταση και φένεται να έχει συνέχεια.
 Ο προπονητής της Inter επιτέθηκε στον Σάρρι κατά την συνέντευξη τύπου: "Ο Σάρι είναι ρατσιστής και άνθρωποι σαν αυτόν δεν γίνεται να βρίσκονται στο ποδόσφαιρο. Χρησιμοποίησε ρατσιστικές λέξεις εναντίον μου. Εγώ απλά πήγα στον 4ο διαιτητή για να ρωτήσω για ποιον λόγο έδειξαν πέντε λεπτά καθυστερήσεις και ο Σάρι άρχισε να μου επιτίθεται, λέγοντας με και "αδερφή". Είναι 60 ετών και θα έπρεπε να ντρέπεται, αυτό που έγινε τα ακυρώνει όλα. Είναι ντροπή, στην Αγγλία δεν θα πατούσε ποτέ στο γήπεδο ένας άνθρωπος που συμπεριφέρεται έτσι. Πήγα να τον βρω στα αποδυτήρια, μου ζήτησε συγγνώμη και του είπα ότι "αν εσύ είσαι άντρας τότε εγώ είμαι υπερήφανος αν είμαι αδερφή". Ο 4ος διαιτητής τα έχει ακούσει όλα, εκεί ήταν."

Από την πλευρά του ο προπονητής της Napoli έδωσε την δική του εκδοχή τονίζοντας πως αιτία του έντονου διαλόγου ήταν ο εκνευρισμός της στιγμής: "Ήμουν εκνευρισμένος για την αποβολή του Μέρτενς. Είναι πράγματα που γίνονται στο γήπεδο και πρέπει να μένουν εκεί. Πήγα να του ζητήσω συγγνώμη στα αποδυτήρια αν και πραγματικά δεν θυμάμαι ακριβώς την λέξη που χρησιμοποίησα και τώρα περιμένω να κάνει το ίδιο και αυτός. Μπορεί να θεωρηθεί ότι τον πρόσβαλα αλλά είναι πράγματα, επαναλαμβάνω, που γίνονται στο γήπεδο και πρέπει να μένουν στο γήπεδο. Τώρα όλοι με αποκαλούν ομοφοβικό και άλλα άσχημα πράγματα. Ήταν απλά  πρώτη λέξη μου μου ήρθε στο μυαλό. Άμα ενοχλήθηκε τόσο την η επόμενη φορά τότε θα τον αποκαλέσω Χριστιανοδημοκράτη!

Ο Ρέινα από την πλευρά του δήλωσε για το περιστατικό: "Αν όντως έχει κάνει λάθος και έχει πει αυτά τα πράγματα, τότε πιστεύω ότι θα ζητήσει συγγνώμη, αλλά δεν μπορώ να πω κάτι άλλο πάνω σε αυτό. Δεν ξέρω τι ακριβώς ειπώθηκε ανάμεσα στους δύο προπονητές εκείνη τη στιγμή. Εγώ αυτό που έχω να πω είναι ότι ο κόουτς Σάρι είναι υπόδειγμα ανθρώπου και συμφωνώ μαζί του ότι ορισμένα πράγματα που γίνονται και λέγονται στο χορτάρι, πρέπει να μένουν εκεί."

Η Gazzetta dello Sport αναφέρει πως ο Mancini μίλησε με την ιταλική ομοσπονδία δίνοντας συνέχεια στο θέμα και πως ο Sarri κινδυνεύει με τιμωρία αποκλεισμού δύο μηνών από τους πάγκους.
Το μόνο σίγουρο είναι πως το λεξιλόγιο που χρησιμοποιείται στα γήπεδα όλου του κόσμου δεν ακολουθεί τους κανόνες του savoir vivre οπότε η υπερβολική ευαισθησία του προπονητή της Inter θα μπορούσε κάλλιστα να θεωρηθεί και ως κίνηση τακτικής από την στιγμή που η ομάδα του διεκδικεί, θεωρητικά τουλάχιστον, και αυτή το Scudetto...

NAPOLI GREECE -- Τα πάντα για την αγαπημένη μας Νάπολι ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου