Τα πάντα για την αγαπημένη μας ομάδα...
ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ!

Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2015

Higuain: "Θα παλέψουμε για τον τίτλο"

O Gonzalo Higuain μίλησε σε συνέντευξη του για τις προσδοκίες της νέας χρονιάς, τον απολογισμό αυτής που φεύγει, καθώς και για την σχέση του με τον Sarri και τον κόσμο της ομάδας.
"Είχαμε μια μεγάλη σε διάρκεια χρονιά αλλά συνολικά ήταν αρκετά καλή. Φτάσαμε μέχρι τον ημιτελικό του Europa League και μέχρι το τελευταίο παιχνίδι διεκδικούσαμε την έξοδο μας στο Champions League, δυστυχώς όμως δεν τα καταφέραμε. Από τον Σεπτέμβριο όμως τα πάμε πολύ καλά και ελπίζουμε για ένα καλύτερο 2016. 
Είχα ένα καλό συναίσθημα με τον Sarri από την πρώτη στιγμή, με έπεισε να μείνω και θέλω να τον ευχαριστήσω, μαζί με τους συμπαίχτες μου, την ομάδα και τους οπαδούς. Είμαι χαρούμενος που έμεινα. Ο Sarri μου έδωσε ηρεμία, αυτή την χρονιά το μυαλό μου είναι καθαρό και αυτό φαίνεται στο γήπεδο. Λέει πως μπορώ να κερδίσω την χρυσή μπάλα και τον ευχαριστώ γιατί πάντα ήταν ειλικρινής μαζί μου.
Για τον Maradona; Είμαι Αργεντίνος όπως και αυτός αλλά το να φοράς αυτά τα χρώματα δεν σου δίνει βάρος αλλά ικανοποίηση. Ήταν ένας απίστευτος παίχτης και ο πιο αγαπητός στην Νάπολη. Το να με συγκρίνουν μαζί του είναι χαρά μου. 
Η σχέση μου με τους φιλάθλους είναι τέλεια, με κάνουν να νιώθω ξεχωριστός και μοναδικός ακόμα και όταν γυρίζω μέσα στην πόλη. Τους ευχαριστώ γιατί τα επιτεύγματα μου οφείλονται εν μέρει σε αυτούς.
Το να ονειρευόμαστε για το 2016 επιτρέπεται. Όσο υπάρχουν μαθηματικές δυνατότητες για να κερδίσουμε τον τίτλο θα παλεύουμε."
Τέλος για το γεγονός ότι πολύς κόσμος τον θεωρεί ως τον κορυφαίο επιθετικό στον κόσμο απάντησε: "Δεν ξέρω δεν είναι κάτι που αποφασίζω εγώ. Προσπαθώ να βελτιώνομαι μέρα με την μέρα, κάποιες φορές το καταφέρνω κάποιες όχι. Δεν είμαστε ρομπότ οπότε είναι κάτι φυσιολογικό. Νιώθω κολακευμένος που μερικοί άνθρωποι το πιστεύουν αυτό για μένα αλλά εγώ σκέφτομαι μονάχα πως να τα πηγαίνω καλά."


NAPOLI GREECE -- Τα πάντα για την αγαπημένη μας Νάπολι ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου