Τα πάντα για την αγαπημένη μας ομάδα...
ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ!

Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2016

Napoli Torino 2-1


Η Napoli ξεκίνησε με το δεξί τις υποχρεώσεις της για την νέα χρονιά, επικρατώντας της Torino με 2-1 στο San Paolo.


Napoli-Torino - Auriemma Gol Flash - 06-01-2016
Napoli-Torino - Auriemma Gol Flash - 06-01-2016 - NapoliFansTubeSegui il Napoli su: Napoli Fans Tubee anche su: https://twitter.com/#!/NapoliFansTube
Δημοσιεύτηκε από Napoli Fans Tube στις Τετάρτη, 6 Ιανουαρίου 2016
"Η αποβολη μου απο τον παγκο ηρθε ειδικα για να κανω ενα τσιγαρο! Καναμε ενα σπουδαιο πρωτο ημιχρονο και το 1-0 ηταν αδικο. Στο δευτερο μερος υπηρξε μια πτωση στην ενταση μας και για αυτο ριχνω το φταιξιμο στην διακοπη. Τον πιο πολυ χρονο στις προπονησεις δουλεψαμε στην φυσικη κατασταση και για αυτο ισως τα ποδια των παιχτων ηταν λιγο βαρια. Ειναι πιο ευκολο να μιλας για μεταγραφες αλλα εγω προτιμω να μιλαω για ποδοσφαιρο. Μιλαω καθημερινα με τον τεχνικο διευθυντη ο οποιος ξερει τις σκεψεις μου και εγω τις δικες του."

"Τα πάμε καλά βάση αποτελεσμάτων αλλά η απόδοση μας θα μπορούσε να είναι καλύτερη. Είμαι χαρούμενος πάνω από ολα για την νίκη αλλά και για το γκολ, ένα δώρο στον εαυτό μου για τις 300 συμμετοχές μου στην Serie A. Αν μπορούν να ονειρεύονται οι φίλαθλοι μας; Φυσικά, είμαστε ψηλά και συνεχίζουμε να παίρνουμε αποτελέσματα. Το σημαντικό είναι να μείνουμε κοντά στην κορυφή και θα δούμε τι θα βγει στο τέλος."

"Θέλαμε να ξεκινήσουμε την νέα χρονιά με τους τρεις πόντους. Η Τορίνο παίζει καλό ποδόσφαιρο και είναι πάντα δύσκολα απέναντι τους, ενώ δεν είναι και καθόλου εύκολο να παίζεις μετά την χειμερινή διακοπή. Πρέπει να κοιτάμε μονάχα τους εαυτούς μας και θα δούμε που θα φτάσουμε. Πρέπει να συνεχίσουμε ότι κάνουμε, κοιτώντας ένα παιχνίδι την φορά και θα δούμε στο τέλος. Πρέπει να κερδίσουμε την Frosinone και μετά βλέπουμε. Είμαστε προετοιμασμένοι και όλοι οι παίχτες είναι έτοιμοι. Κερδίσαμε στην έδρα μας και τώρα πρέπει να κάνουμε το ίδιο και εκτός."
 Όσο για την βοήθεια που δίνει ο κόσμος και η ατμόσφαιρα του San Paolo: "Δεν παίζει τόσο ρόλο όταν παίζουμε καλά, αλλά είναι πολύ σημαντική η βοήθεια τους όταν δυσκολευόμαστε."
NAPOLI GREECE -- Τα πάντα για την αγαπημένη μας Νάπολι ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου